IT2.0 #4 WEHIKUŁ CZASU – CZYLI CO CHCIAŁBY WIEDZIEĆ PRZYSZŁY TWÓRCA OPROGRAMOWANIA (CZĘŚĆ 3)

While knowledge is limited, your imagination is endless.

IT2.0 #4 WEHIKUŁ CZASU – CZYLI CO CHCIAŁBY WIEDZIEĆ PRZYSZŁY TWÓRCA OPROGRAMOWANIA (CZĘŚĆ 3)

Cześć,
Ostatni podcast w tym roku. I przedostatnia porcja wiedzy i porad co warto wiedzieć zanim zacznie się przygodę z programowaniem. Niemniej jednak zakładam, że osoby które już są w zawodzie też znajdą chociaż jedną rzecz interesującą dla siebie. Dla mnie osobiście będzie najlepiej jak ktoś stwierdzi, wiem, to oczywiste dla mnie i obecnie dbam o ten aspekt.

Do poprzednich 8 rad (Odcinek 1 i Odcinek 3):

1. Powinieneś wiedzieć, że to wcale nie jest bardzo skomplikowane i każdy może zostać programistką/programistą (twórcą oprogramowania). 
2. Powinieneś wiedzieć, że nikt nie wie wszystkiego w tym zawodzie.
3. Warto sprawdzić czy to na pewno jest dla Ciebie.
4. Warto dowiedzieć się jak dokładnie wygląda praca programisty (twórcy oprogramowania).
5. Warto zrozumieć zasady pracy w zespole tworzącym oprogramowanie.
6. Warto dowiedzieć się jakie są sposoby rozwiązywania problemów przy tworzeniu oprogramowania.
7. Powinieneś wiedzieć, że jest to naprawdę kreatywne zajęcie, pozwalające na ekspresję swoich pomysłów.
8. Warto przeanalizować jakie projekty będziesz realizował(a) w przyszłości.

dzisiaj dorzucam kolejną porcję 6 rad/wskazówek:

9. Warto przeanalizować ścieżki kariery oraz możliwości rozwoju zawodowego 
10. Warto sprawdzić jaki język programowania jest dla mnie najbardziej optymalny
11. Warto wiedzieć jakich technologii i narzędzi uczyć się
12. Warto znać systemy kontroli wersji
13. Powinieneś wiedzieć, że w początkowej fazie nauki plan działania i umiar jest bardzo ważny
14. Warto wiedzieć jak wygląda proces wytwarzania oprogramowania

Szczęśliwego Nowego Roku i szampańskiego Sylwestra z szampanem „Pikolo” życzę wszystkim
Pozdrawiam Przemek

Udostępnij ten post:
fb-share-icon

Tags: , , , , , , , , ,