IT2.0 #3 WEHIKUŁ CZASU – CZYLI CO CHCIAŁBY WIEDZIEĆ PRZYSZŁY TWÓRCA OPROGRAMOWANIA (CZĘŚĆ 2)

While knowledge is limited, your imagination is endless.

IT2.0 #3 WEHIKUŁ CZASU – CZYLI CO CHCIAŁBY WIEDZIEĆ PRZYSZŁY TWÓRCA OPROGRAMOWANIA (CZĘŚĆ 2)

Cześć,

Kolejna porcja tego co chciałby wiedzieć przyszły twórca oprogramowania (Część 2) jest online:

Co w dzisiejszym podcast-cie:

Kontynuacja tematu z odcinka 1, czyli lista kilkunastu ważnych aspektów, tematów/zagadnień  które są ważne zanim zacznie się przygodę z programowaniem.

Odcinek 1 
1. Powinieneś wiedzieć, że to wcale nie jest bardzo skomplikowane i każdy może zostać programistką/programistą (twórcą oprogramowania). 
2. Powinieneś wiedzieć, że nikt nie wie wszystkiego w tym zawodzie.

Do poprzednich dwóch dzisiaj dochodzi kolejne 6 aspektów/tematów jakie warto przeanalizować/wiedzieć zanim zacznie się przygodę z programowaniem.

3. Warto sprawdzić czy to na pewno jest dla Ciebie.
4. Warto dowiedzieć się jak dokładnie wygląda praca programisty (twórcy oprogramowania).
5. Warto zrozumieć zasady pracy w zespole tworzącym oprogramowanie.
6. Warto dowiedzieć się jakie są sposoby rozwiązywania problemów przy tworzeniu oprogramowania.
7. Powinieneś wiedzieć, że jest to naprawdę kreatywne zajęcie, pozwalające na ekspresję swoich pomysłów.
8. Warto przeanalizować jakie projekty będziesz realizował(a) w przyszłości.

Życzę wszystkim cudownych, rodzinnych, radosnych, pogodnych, spokojnych i zdrowych Świąt Bożego Narodzenia upływających we wspaniałej atmosferze.
Przemek

Udostępnij ten post:
fb-share-icon

Tags: , , , , , , ,

Jedna odpowiedź

Możliwość komentowania została wyłączona.